укр.    Меню    рус. Які правила визначення вартості 1 маш.-год експлуатації будівельних машин та механізмів при державному фінансуванні? Категорії ЦО
Головна
Новини будівництва
Статті
Кошторисні послуги
Замовити кошторис
Зразки кошторисів
Скласти кошторис
Довідник інженера будівельника
Реєстр цін
Кошторисні програми
Скачати від МСмета
Будівельний словник
Фото про будівництво
Запитання-відповідь
Відео уроки
Солнечные системы
Скидка на оборудование!!!
Солнечные панели
Сезонные солнечные коллекторы
Всесезонные солнечные коллекторы
Солнечные инверторы
Автономные(off grid) инверторы
Устройства защиты
Готовые решения систем крепления солнечных батарей
Комплектующие к системам крепления солнечных батарей
Тепловые насосы
Контроллеры заряда/разряда
Освещение рекламных вывесок (Биг-бордов) на солнечных батареях
   
 

Ціноутворення у будівництві

2014 г. | 2017 г. | 2018 г. |
 

В нашої підрядної організації великий власний автопарк. На стадії формування тендерної пропозиції та договірної ціни у нас постало питання щодо правильності визначення вартості 1 маш.-год експлуатації будівельних машин та механізмів при державному фінансуванні.

Якими документами слід керуватися при визначенні 1 маш.-год експлуатації будівельних машин та механізмів при державному фінансуванні?

При складанні інвесторської кошторисної документації проектна організація керується ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.

Відповідно до п. 5.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 вартість машино-години визначається з використанням показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури («Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів»).

Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів застосовуються при складанні інвесторської кошторисної документації з обов’язковим уточненням вартості експлуатації будівельних машин та механізмів при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт.

Вартістю однієї машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів враховано:

- заробітну плату робітників, зайнятих на керуванні, ремонтні, технічному обслуговуванні та перебазуванні будівельних машин та механізмів, визначену на основі нормативних трудових витрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на вищезазначених роботах;

- амортизаційні відрахування на повне відновлення будівельних машин та механізмів;

- вартість матеріальних ресурсів на:

• заміну частин, що швидко спрацьовуються;

• ремонт і технічне обслуговування;

• перебазування;

- вартість електроенергії та паливно-мастильних матеріалів;

- непрямі витрати, що враховуються у вартості однієї машино-години експлуатації будівельних машин і механізмів.

При складанні тендерних пропозицій та договірних цін слід керуватися ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 підрозділом 6.2.

Відповідно до п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах.

Пункт 6.2.1.1 вказує, що нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.

Вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника відповідно до п. 6.2.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин та механізмів, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов'язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов'язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо).

Зазначені витрати розраховуються із застосуванням ДСТУ-Н Б Д. 1.1 -4:2013 в якому наведені розрахунки для визначення вартості машино-години експлуатації будівельної техніки.
Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції в цілому по об'єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних машин та механізмів будівельної організації.

Вартість машино-години орендованого транспорту розраховується з врахуванням всіх необхідних витрат, у тому числі загальновиробничі та адміністративні витрати, пов’язані з експлуатацією будівельної техніки, а також прибуток, витрати на сплату податків, передбачених чинним законодавством і не врахованих вартістю однієї машино-години.

 

Збірник ціноутворення в будівництві від МСмета: № 06-2014р.

Категорія запитання-відповідь: Робота будівельних машин

Дата добавлення: 2014-06-05




1) Проектні роботи і експертиза

2) Накладні витрати (загальновиробничі та адміністративні витрати)

3) Планові накопичення (прибуток)

4) Вартість матеріалів і устаткування

5) Робота будівельних машин

6) Заробітня платня

7) Транспортні витрати

8) Податки і збори

9) Вартість 1м2 житла

10) Порядок визначення вартості та взаєморозрахунків

11) Заготівельно-складські витрати

12) Індекс інфляції

13) Особливі умови будівництва

14) Інші

15) Тендери і конкурси

16) Ліцензування та патентування

17) Індексація

18) Рацпропозиції

19) Закони України

20) Постанови КМУ

21) Накази та листи Держбуду

22) Пусконалагоджувальні роботи

23) Поточні ціни, розцінки та інші питання ремонтно-будівельних робіт

24) Запитання та відповіді загального та кошторисного модуля
 
 
 

Бюджетний кошторис | Новини | Ціноутворення | Кошторисні послуги | Замовити кошторис | Зразок кошторисів | Скласти кошторис | Скачати від МСмета | Будівельні програми | Кошторисні нормативи


© 2021 МСмета